automatický výdaj pracovných ochranných prostriedkov

 automatický výdaj pracovných ochranných prostriedkov

 
 
 
Sdílet prezentaci
 

|

automatický výdaj pracovných ochranných prostriedkov

automatický výdaj pracovných ochranných prostriedkov - AVEPOP

AVEPOP je skratka pre Automatický Výdaj a Evidenciu Pracovných a Ochranných Prostriedkov. Jedná sa o rôzne druhy chytrých automatov, ktoré sú vybavené identifikačným systémom a fungujú ako efektívne riešenie adresného výdaja pracovných potrieb a materiálu. Po identifikácii užívateľa dôjde k vydaniu pomôcky a informácie o transakcii sa uložia do systémovej pamäte. Zamestnávateľ tak získava presný prehľad o reálnej spotrebe. Na základe analýzy nazbieraných dát je ľahké docieliť zníženie firemných nákladov. Vďaka automatom na výdaj ochranných osobných pracovných pomôcok (OOPP), ošetrené identifikačným systémom A3, získate podrobnú štatistiku o spotrebe vydaných pomôcok alebo iných drobných predmetov a náradia. Automaty na výdaj OOPP majú tú výhodu, že na rozdiel od klasických výdajní môžu pracovať bez nároku na mzdu v nepretržitom režime 24/7. Zamestnanca obslúži po priložení identifikačnej karty presne podľa jeho nároku alebo pravidiel nastavených zamestnávateľom. Automaty vieme vybaviť displejom, ktorý zamestnanca okamžite informuje o prípadnom prekročení nastavených limitov.

SOFTWARE A3 pre automatický výdaj pracovných ochranných prostriedkov

Integrovaný software A3 nepretržite sleduje stav automatu a v prípade poruchy stroja alebo siete okamžite odosiela hlásenia na zvolené e-mailové adresy. V prípade potreby je možné automatizovane synchronizovať zoznam zamestnancov a ich kariet s iným firemným systémom (dochádzkový, prístupový a i.). Vytvorené dáta o transakciách sa z automatov do riadiaceho PC prenášajú buď sériovou linkou s pripojením na COM port., alebo po LAN sieti pomocou sieťových prevodníkov.

MOŽNOSTI IDENTIFIKÁCIE pre automatické vydávanie pracovného ochranného prostriedku

Naše automaty môžu fungovať s celým radom identifikačných médií. Možno využiť aj karty v podniku už používané na iné účely (napr. dochádzkový systém, jedáleň, parkovisko, zabezpečovací systém atď.) alebo karty iných dodávateľov. Systém je kompatibilný s bezkontaktnými RFID kartami a čipmi, magnetickými kartami, kartami s čiarovým kódom a tiež kontaktnými čipmi DALLAS.

Zostaviť systém na mieru nie je len tak. Ak premýšľate o zavedení evidovaného výdaja pracovných pomôcok, kontaktujte nás na úvodnú bezplatnú konzultáciu.

automatický výdaj, kontrola, distribúcia a evidencia pracovných ochranných pomôcok, výdaj pracovných odevov, distribúcia spotrebného materiálu, evidencia pracovnej obuvi, pracovných rukavíc, spotrebného materiálu, výdaj pracovného náradia, pracovné

Další prezentace

Pracovné ochranné pomôcky