identifikačné dochádzkové karty

 identifikačné dochádzkové karty - dochádzkové karty pre identifikačné systémy

 
 
 
Sdílet prezentaci
 

|

identifikačné dochádzkové karty

Identifikačné dochádzkové karty - systémy evidujúce dochádzku pomáhajú zvýšiť efektivitu riadenia podnikov. Sú tu pre tých, ktorí chcú mať prehľad o svojich zamestnancoch a ich odvedenej práci.

Medzi povinnosti zamestnávateľa patrí zaznamenávanie začiatku a konca odpracovaného času zamestnancov. Tí majú tiež svoje povinnosti, ako napríklad byť na začiatku zmeny na svojom pracovnom mieste, a to u konkrétneho stroja alebo za svojím pracovným stolom v kancelárii.

Pomocou dochádzkového systému môžete merať nielen dochádzku s presnosťou na minúty, ale aj konkrétne pracovné výkony a odvedenú prácu. V prípade, že sa zamestnanec nedostaví v stanovený čas na svoje pracovisko alebo nezačne plánovanú pracovnú úlohu v stanovený čas, systém vás na túto skutočnosť upozorní.

Neoddeliteľnou súčasťou komplexných systémov je prepojenie s ostatnými firemnými systémami, ako sú napríklad systémy pre mzdové účtovníctvo. Vďaka tomu získate presné dáta v reálnom čase. Najrôznejšie reporty a štatistiky vám napomáhajú k zrýchleniu firemných procesov a prispievajú k vyššej efektívnosti spoločnosti.

Naše riešenie komplexných dochádzkových systémov nájdete vo firmách, ako sú ČEZ, ŠKODA, SCANIA alebo PUMA, ale aj na poľnohospodárskych farmách a v monitorovacích centrách - všade tam, kde chcú mať rýchly a spoľahlivý prehľad o dianí vo firme.

Je možné tento systém prepojiť aj s bezpečnostným systémom?

Áno. V dnešnej dobe sa stále zvyšujú požiadavky nielen na ochranu majetku, ale predovšetkým na bezpečnosť dát. Vďaka napojeniu na bezpečnostný kamerový systém CCTV alebo na elektronický bezpečnostný systém EZS budete mať svoj majetok a dáta pod kontrolou.

Je možné dochádzkový systém napojiť aj na prístupové systémy?

I v tomto prípade je možné systémy prepojiť a mať tak kontrolu nad tým, koho do chráneného objektu vpustíte. Ponúkame rôzne verzie riešenia, napríklad pre menšie firmy alebo domácnosti je vhodný variant IMAPorter Basic, pre väčšie spoločnosti, ktoré majú viac ako 15 vstupov, je vhodným riešením IMAPorter Pro.

Ako sa tieto systémy ovládajú?

Veľkou výhodou komplexného riešenia je jednotné ID prístupové médium (identifikátor), ktorým sa prihlasujete na svojom pracovisku a ktoré slúži aj pre sprístupnenie vstupu. Týmto identifikátorom môže byť klasický čip, karta alebo mobilný telefón podporujúci technológiu NFC, prípadne Bluetooth Low Energy.

Kde sa dáta zobrazujú?

Dáta je možné zobraziť na lokálnom úložisku alebo je možné využiť cloudové riešenie, vďaka ktorému budete mať svoje dáta kedykoľvek k dispozícii on-line. To ocenia tiež zamestnanci, ktorí majú kedykoľvek prístup k svojim personálnym dátam, ako sú napríklad rozpisy zmien.

Komplexné riešenie dochádzkových systémov je teda vhodné pre tých, ktorí majú vysoké nároky na zvyšovanie efektivity firemných procesov, chcú systém, ktorého údržba je veľmi jednoduchá a zároveň je možné ho prepojiť s ostatnými systémami.